Sökes

Liten svart katt som nyligen blivit steriliserad. Försvann natten till måndagen genom fönstret och har inte setts sedan dess. Katten är van att vara ute och väldigt nyfiken. Kan ses strosa omkring i Fagernäs. Hunden väntar på sin vän.

Jag och dea har gått omkring och sökt henne idag men utan resultat. Jag har även ropat med jämna mellanrum men ingen katt i sikte.

Dea har köpt en 1000 gigas hårdskiva idag. svåra ord men är tydligen bra att ha filmer och sånt på istället för datorn. fattar inte riktigt poängen. 3 dagar kvar i jobb och jag och dea har haft plättkalas med bananer och färska blåbär och jordgubbar. SÅ GOTT. Inget speciellt annars heller. Önskar att tiden skulle gå lite fortare, hälsar på småbebisar hit och dit vilket gör att det känns som jag har 100 år kvar att vänta. Tänkte försöka skriva ett inlägg varje dag nu tills beibin är påväg ut så ni vet. När jag inte skrivit på en dag kan det ha hänt något, om jag inte lagt ett inlägg måste jag ha en bra orsak till varför. OKEJ

to be continued

Inga kommentarer: