Tro det eller ej

Men nu ligger jag och är på allvar på väg att ta natten, och klockan är 21.00! Ni funderar säkert vad som har gått snett men sanningen är den att jag börjar 06.00 varje dag denhär veckan, så jag stiger alltså upp 05.00. Varje dag. Vet inte hur nästa vecka ser ut, men troligen nästan lika och fortsätter i samma stil tills mammaledigt, alltså till 25.7. Skulle egentligen ha fått mammaledigt 18.7 men har arbetskontrakt en vecka till så jag tänkte att det är lika bra att jobba så länge. Men det kändes att jag steg upp tidigt. Svettades i jobbet idag för första gången, kom hem till mat och vilade en timme med Dea. Har även haft besök av Ninni idag :) Vi målade, så nu återstår endast ett rum kvar som troligen blir klart denhär veckan. Sen får vi flytta så man hinner börja känna sig hemma (och gå ner i källaren och upp på vinden själv) före lillan kommer :)



Nu skall jag svänga mig tvärs över sängen och somna och vara nöjd över att ha hela sängen för mig själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Du veit ju att he e min stil att sova tvärs över sängen. Så du får no snällt flytt på dig;)
/Deaar