Sex and the city

Har kaffat på stan och varit på sex and the city med Pammen och Sofi idag :). Tänk om man skulle ha sååå mycket klänningar/kläder att välja på. Då skulle man aldrig behöva fundera på vad man skall ha på sej. Fast, fastän jag nu hade så många klänningar skulle dom ju knappast gå på mej nu, inte alla iallafall. Men filmen var faktiskt riktigt bra tyckte jag, bättre än vad jag hade förväntat mig.

Själv är jag som vanligt en "knärrspik". Jag stressar upp mig på småsaker och vägrar att göra något åt det, så jag är sur tills jag glömmer varför jag är sur eller tills det släpper av sig själv. Oftast säger jag inte ens att jag varit sur och det märks inte heller. Låter det inte härligt? Ibland tycker jag synd om Dea som måste stå ut med mina klagomål och allt suras, det är ju oftast han det går ut över. Ibland när jag berättar åt ngn utsatt saker som jag stressar upp mig på hör jag hur dumt det låter och vill ta tillbaka allt. Häromdan var jag t.ex. sur en halv dag över att jag hade haft halsbränna. Imorgon skall jag vara glad hela daan, kan berätta sedan hur det går!

Nu skall jag vänta på att älsklingen kommer hem och ger mig en kram


ilman rakkautta olemme puolitiessä helvettiin

2 kommentarer:

Monica sa...

Men om man har för mycket blir det så svårt att välja sen. Tänkt om du kuna va ida men om du e sur så vill ja int...halsbränno??

Mia sa...

Ja har faktist haft halsbränno idag. men tå du ringd tror ja ja bara va tröjtto!