Är man lydig belönas man och hyllas

... revolterar man mister man allt. :b

en sång som fastnat på hjärnan efter att jag o Dea
målat klart sovrumsväggarna + kökstaket idag och Sofi har suttit och sjungit Björn Afzelius - Ikaros så de bara eka. Jag tyckt den va lite
sorglig "
När jag tänker tillbaka på min barndom, ser jag skräckbilder
tydligast av allt alla gånger dom skrämde eller slog mig är de minnen som
hårdast sitter fast
" :b

Igår måla jag o Pammen alla väggarna i sovrummet, vi va faktist duktig. men vi höll ju på hela kvällen oxo från 5-halv 11 kanske? Efter de så grilla vi å åt. Å de förtjäna vi verkligen! Jag fick till och med en alkoholfri öl. Den smaka som öl, men ja fick int nå ryckningar i läppen då ja drack den vilket säkert berodd på att de int va nån alkohol i den. men den va int nå god så ja kuna int ens drick upp den :( Men vi har nog mera saker att måla ennu nån dag så ;) de ju bara 1 rum som är helt klart nu.

Snart ska ja ställa mig i ordning för studentfest, jobb och kvällen som ennu inte är riktigt klar planerad, men ingen panik. Ja känner på mig att de blir skojjigt.

Inga kommentarer: