halsbrännan

Igår fick jag åter igen bekräftat att mitt lokalsinne är lika bra som en guldfisks. Jag hade kaffat med tjejerna i stan och begav mej från stan mot bennäs (vanligen far jag från Larsmo mot bennäs). Vid något tillfälle missade jag en avfart/svängde fel och hamnade en bit bort från den rätta vägen. Jag kände att läppen kunde börja darra, Dea svara int i telefon så ja ringd min mor som sa att ja säkert e påväg mot Sundby (?). Efter många om och men såg jag en skylt JAKOBSTAD som förde mig till en rondell och jag svängde där mot Bennäs. Som tur var hade jag även startat i tid. Hade tydligen tänkt mej att det skulle ta runt 40 minuter från Jakobstad till Bennäs så jag hann fram i tid. Sen for jag med klassen och äta till Fäboda, jag åt lax och potatis! SÅÅ gott. Fisken, eller snarare den starka såsen har påmint mej hela dagen genom en otrolig halsbränna. de som är med mej då jag har halsbränna får se efter, jag kan nämligen bli väldigt arg.

Efter att jag igår då på träff med klassen pratat om hur bra jag mår och berättat att jag inte känner av någonting nujust, så kände jag (efter att ha varit igån hela dagen och målat osv.) när jag skulle somna en 1 tiden av sammandragningar och fick nästan ingen sömn eftersom jag trodde jag skulle spränga sönder. Tillslut somnade jag när jag märkte att ingen tog notis om mina "deeea. deea. ja har liiti sjuk maga" svar: "hmm, koma på armi, gonatt!" (halvt i sömnen)

Jag har slarvat bort min telefon, jag minns inte alls var jag har den. SOM VANLIGT. Men jag måste väl kila iväg och söka den nu eftersom jag tog ett test på facebook där jag fick reda på att min pojkvän kommer att göra slut via sms klockan 22.35. Måste ju hämta telefonen för att se vad som händer. Imorgon målning hela dagen efter jobb

Inga kommentarer: