rapport

Vilken svettig dag alltså! Hoppade upp ur sängen halv tie och körde iväg med timmen i racerfart mot villan och lade mig ner på balkongen och solade i två timmar. Timmen roade sig själv genom att bita på käppar, simma bland näckrosblad och göra utflykter i skogen. Pappa lagade verandan. I mitten av dagen var jag tvungen att föra hem timmen för jag hade inget koppel med och jag var rädd att han skulle bli påkörd av bilar som kom till villan (eftersom han inte alls är rädd för bilar utan springer emot dem) Jag for tillbaka och fortsatte att sola och ringde nära & kära som var i jobb och berättade hur otroligt varmt det var. Så det har varit min dag, solat på verandan med en drink i handen under ett solparasoll. :) kan det bli bättre? Plus att jag åt rökt lax.

Beibin mår bra och det känns inte som min mage är såå jätte stor ennu så inget nytt på den fronten. Men beibins rum har vi börjat måla nu, det blir vitt + ett rosa tegelhörn? tegel och tegel, kan vara något helt annat men med mina ögon sett är det tegel. den som råkar veta vad det är kan rätta mig, jag kan fota då det är klart och i ordning. Dea är färgblind och visste inte att det var rosa utan trodde att det var ljusgrå, stackarn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Undrar vem den färgblinde var? Tur att ingen e nämnd.;)
/deaar