Packat och klart

nästan iallafall. Packat har jag gjort, jag har packat väskan att ta med till BB. Men jag har endast lagt dit kläder som beibin ska ha på sej då vi far hem, saker till mamman och pappan fixar jag vid ett senare tillfälle. Jag tog med så fina söta kläder, rött, rosa o vitt. Skulle nog inte ha packat ännu om min mamma inte skulle ha kommit med idén. Hennes två gravida döttrar är nämligen väldigt olika. Medans den ena springer i affärer och köper blöjor och förbereder sig för förlossning, springer den andra på kaffe, flyttar, springer i affärer och tar 3 timmars tupplurar. Det finns inget där emellan. Har även skrivit en lista på saker som jag måste ha köpt innan beibin kommer. Som tur var hade jag redan ganska mycket som jag köpt och fått så det var bara några enstaka saker som vi ennu behöver. Prick två månader till beräknad tid idag :) Jag är lugn

2 kommentarer:

Unknown sa...

=D Mommo e i i.

solveig sa...

..och gambefaster småler :)