TORK-

Idag har jag haft sådan energi att jag inte sett sådan på länge. Det började i jobbet, jag kände mig som en evighetsmaskin och hann hur bra som helst med alla sysslor som vi annars gör på två. När jag kom hem gick vi ut och lekte men sedan fanns det ennu massa energi så jag städade ur walk-in closeten min så nu börjar det faktiskt likna nåt annat än en garderob full med saker. 

En av de bästa sakerna vi har i detta hus är torktumlare, hur har jag nångång kunnat leva utan denna manick?
Den är superbra, om du vet att du ska ha nånting på dej på kvällen och det är smutsigt måste du inte stå med hårfönen och torka det eller ennu värre, gå med halv fuktiga leggings på stan (allt provat och klart). Kläderna är inte styva och hårda utan mjuka efter att de har tumlats. Ocho en av de bästa sakerna, när du går i duschen kan man slänga handduken och morgonrocken i den och den är VARM när du kommer ut. SUPÄBRA!




Och det är detta vi sysslar med är vi är ute, kastar snöbollar åt hunden. Dålig bild men ni kanske vet att det är svårt att få nån skarp bild på en hund i action.
På dessa två bilder ser ni likheten mellan älg-(hund)valp och kanske ni nu förstår ordvalet. Min baktanke var KLUMPIGHET.

Inga kommentarer: