JAG HAR EN HJÄLPREDA I MITT HUS

Många gånger har jag tänkt och drömt om att ha en liten hjälpreda här som städar och lagar mat osv. drömt om obs. Men idag slog det mig att jag har ju en liten en här.

De började med att diskmaskinen hade diskat klart men vissa plastburkar hade lämnat våta inuti, måste ju såklart torkas rena. (SANNING: Amelina vill ju alltid vara med där det sker men jag ville inte låta henne gå omkring med mina ARABIA KOKO - samlingar!)


 Torktumlaren var klar och vi hade ny tvättmaskin igång så den måste tömmas. (Här finns ingen sanning men det är ju lättare för mig när någon skickar upp saker till mig än om jag måste böja mig varje gång)


Timmen hadd int äti upp all sin mat, måste ju lilla hjälpredan se till att han gör!<3


Och sen skulle vi torka damm. Har aldrig sett en så stilig städerska förut, ren och med smycken och allt!


Mellan varven måste man ju sköta om sina barn också.


Och sen blir man hungrig och äter upp sin mat helt själv. Oj så duktig tjej vi har <3


Och idag är sista dagen på min sjukskrivning så ni alla vet. Jag börjar känna mig ganska återställd, PEPPARPEPPAR.


1 kommentar:

Pamela sa...

Ååh va fin hon e i sitt fina halsband å i hästsvans :) å va roligt då hon e så hjälpsam!!! <3