50/50

Halva jag tittar på tv, nyss på Allt om hundar och nu är Tv4 på. Andra halvan har klickat hem lite kläder åt Amelina. Jag känner att det var dags att uppdatera hennes klädskåp lite. Men måst väl in till stan nån dag denna vecka och köpa ennu mer. Ni vet, när man växer ur nånting måste det in nytt. Oj hjälp, hoppas ni förstår att jag fortfarande snackar om Amelina så ni inte tror att jag menar mig själv haha. Såklart får jag inte hem beställt det utan måste vänta tills sambon kommer hem eftersom jag inte vet vad jag skall klicka i. SOM VANLIGT. Kanske ni vill se vad hon fick:


 Jag brukar kunna kolla igenom alla möjliga sidor och nästan aldrig tröttna men idag var det andra bullar. De kläder jag kollade på fanns inte i storlekar eller så var de slut pga. att det var rea överallt. Mina nerver är inte speciellt långa för sådant, att inte kunna köpa det jag vill ha för att det är SLUT. skit också. 

Dagens PRIS går till Pammen som har varit extra duktig och bloggat hela 7 inlägg! Har du haft mycket på hjärtat eller extra tråkigt nu vännen? Hursomhelst så är det superbra!

>> Till kassan

1 kommentar:

Pamela sa...

HEJ VÄNNEN :) jag har varit ledig och haft typ jätte myki ti sej :P haaaha. å lite tråkigt där emellan :) bra om e gillas.