SHOPPING

Idag före jobbet hann jag äntligen på mellandagsrea, fastän det inte är mellandagar men ändå. Jag hade 3 köpkort, till Bros, Wautsi och ett lite kvar på ett köpkort till cosmetique. Jag började vid Bros och på något konstigt sätt köpte jag en lika tröja till mig som jag köpt åt Amelina, men annan färg. Sedan vid kassan måste jag ju såklart nappa tag i ett par underbyxor bara för att de var så nära till hands. 


Jag var nöjd över att ha hittat vad jag ville ha och att köpkortet räckte till och jag dessutom fick betala mera. Sedan åkte jag vidare till Wautsi där man minst sagt kan säga att det var rea. Jag provade två tunikor/klänningar och eftersom det var rea antog jag att de inte kunde vara så himla dyra så jag travade iväg med båda till kassan i tron om att jag skulle få betala lite extra. Jag meddelades att de kostade 13. 75 .. tillsammans! Herregud tänkte jag och muttrade nåt i stil med att jag inte tänker använda mitt köpkort eftersom jag inte får handlat för hela på en gång. Så det betalade jag själv. Men tänk, 13,70 för två stycken! Det är ju ingenting. Jag är lite sur över att jag inte fick använda mitt köpkort men å andra sidan kommer det väl snart in nya kläder och DÅ skall jag använda det.

Under tiden jag provade tröjor, byxor och tunikor sprang Amelina in och ut ur provrummet och KOKKOO-ade på mig. Som att det inte gjorde nåt att jag var halv näck där bakom haha.

Inga kommentarer: