A-HAA

GODKVÄLLLLL. Har nyss kommit hem från jobbet och har egentligen inte så mycket på hjärtat, eller inget som jag känner att jag vill skriva hit hursomhelst.

Helgen var lugn, men jag hann iaf. träffa vänner över några kaffekoppar och det får mig att slappna av mest. Att inte göra något annat än att skvallra och byta senaste nyheter.  

Sen finns det saker jag inte alls tycker om, bl.a. att duscha i kallt vatten (vilket inte sker så ofta numera när vi alltid har varmvatten men förr eldade vi (sambon)), och sen att veta nånting som man egentligen inte vet. Alltså att veta sådana saker som man senare kommer att få reda på från ett annat håll. Och sedan skall man låtsas vara överraskad. Nej fy sjutton. Alltför ofta händer det och jag låtsas bli överraskad för att i nästa mening höra mig själv säga "... SORIII, ja visst de redan" och det är då den långa berättelsen kommer när man försöker få det att låta bra. Men från och med nu så vet jag faktiskt ingenting.

Nu har jag en Madeleine nånstans utefter vägarna som väntar på mig, HEJDÅ!

Inga kommentarer: