URK

Vi åt Strandis Schnitzel med bearnaisesås och grönsaker. MMMM! Det var jättegott men den sista tuggan fick mig att spy. nästan. Det var en så stor sen bit i den och det bara knastrade då jag tuggade. Jag fick spy reflexer och var tvungen att spotta ut den. Dea hann bli nervös att jag skulle spy på riktigt, och reflexerna satt i ett tag. Annars kan jag inte klaga på maten.

Dea tycker att jag skämmer ut honom bara för att det kommer saker ur min mun för snabbt eller jag tar till drastiska åtgärder för att få saker att gå snabbt. När vi var vi Prisma t.ex. och dea kollat på innebandy klubbor för länge tog jag tag i saken och staplade upp koner längs hela halva golvet och lag fram en boll och sa dribbla och lekte att jag var tränare. Plötsligt såg man bara röken av honom och han stod plötsligt i kassan och väntade på att slippa därifrån.:) TIPS

Och bäst av allt, om en vecka bästa läsare sitter jag med världens bästa flickor i Vasa :) Ingenting kan förstöra den kommande veckan. jag är så glad.

Inga kommentarer: