Amelina Love Maria

Här är jag igen, som vanligt skriver jag alltid blogg sent men det finns en orsak till det. Amelina somnar ca en 8 (iaf. på sista tiden), så efter det måste jag ju duscha och plocka lite grejjer innan jag kan sätta mig vid datorn och skriva av mig...

Funderade på saker angående dopet idag. Mycket som skall planeras, men präst och ställe för dopet och inbjudningskort har jag fixat. Blir ett litet dop med endast närmsta släkten. Hoppas att jag kommer ihåg allt som ennu skall fixas, bakelser, tårtor, nå typ av häften med program osv. För de som inte vet så döps hon till Amelina Love Maria.

Invigde mina vinterskor idag när jag och Sofi hälsade på gammelfarmor och gammelfarfar. Promenaden resulterade i 3 skoskav, vilket gjorde att jag måste klicka mig in till Nelly och stayhard för att titta om jag hittar något som inte ger mig skoskav...

Inga kommentarer: