i like

är det över huvudtaget någon annan än jag som minns att jag fyller om 19 dagar? om dethär skulle vara ett annat år skulle jag ha påminnt varenda en som kom i min väg och pratat om min födelsedag varje dag, men inte i å. jag har så mycket annat att tänka på. Såklart tänker och planerar jag lite, men jag påminner inte alla :b Iallafall väntar jag på min 20 års dag och ser framemot den. Det finns nämligen planer.

annars händer det inget nytt. Igår var jag på spin&pump, spinningen var skön men pumpen var inte lika skön. :D har ennu inte så farligt träningsvärk men visst känner jag av den. Gissar att morgondagen blir värre. Imorgon står det på träningschemat joggning :( jag hatar.

Men om jag skall vara ärlig, så just nu ser jag mest fram emot torsdagen då jag skall få träffa Madeleine :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!Har du alltid hållit i gång kroppen före graviditeten?
Jag va mycket på gym före,men nu har det bara lämnat,sonen e född i mars...men ja blev jo snittad så ja har inte haft så bråttom!

Unknown sa...

shit, måst lägg på påminnelse på juppin...nånee, skoja ba. vem ska du på lenkki me imåro tå int ja veit om i na? ja antar att int me me tå :/ iåfösej så sku int ja kuna koma helder, ska på partylite :) på kvälln, på dan ti östanlid me vilda. komber tu å?

Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mia sa...

Hej anonym. Jag jobbade tidigare på gym och tränade mycket då. men före jag blev gravid minskade träningen, men bestämde mig för att börja så snabbt jag kände mig redo så att det inte skulle lämna!'