Things to do

A har sovit nästan hela dagen. Stackarn är väl trött då hon var uppe till halv 11 igår kväll. Plus att hon säkert laddar för att vara uppe lika länge inatt. Har då som ni förstår haft lite extra tid. Jag har bakat pizza och ätit med sofi, städat enligt bästa förmåga,

fotat jag och timmen (OBS! lägg märke till att vi liknar varandra till ansiktsuttryck och huvudvinkel :D),


och beundrat mitt långa hår. :b


Snart kommer Dea hem och vi skall styra kosan mot staden och uträtta massa ärenden. För de som är intresserade ska vi till Kela, Kecklunds, Tv Store, Polisen och CM. Det skrev jag oxo som en påminnelse till mig själv.På tal om Tv Store. Tänk vad man kan säga det på olika sätt. Man kan säga det som jag föredrar, T-V Stoooooore, med många O;n. Eller så drar man till med den engelska varianten som är, tiivii stååår.

Dethär är en reklam som jag själv inte riktigt förstått mej på. Smaken kan ju inte sitta i hålen eftersom där är tomt. Men, om smaken finns i hålen, vad pratar man då om? :D roligtroligt. Kan tolkas på flera sätt, liksom tv store...

.

Inga kommentarer: