HJÄLP OCH KOLLAAA

Hjälp mig kära läsare, vilka tycker ni är bäst? Personligen tycker jag 1&3. Vill höra era åsikter, vem ni än är och vad ni än tycker. :) TACK


1. Dolce Gabbana

dessa är min personliga favoritfavorit, enkla och trots "glittret" på sidorna ganska diskreta...

2. Dolce Gabbana


Häfiga med "plast" på framsidan.


3. Henry Lloyd

Lite annorlunda och inte så likt mig, ännu.. Kanske om jag börjar jobba som, sekreterare.

4. Dolce Gabbana


Jag ville inte lägga upp ngn bild på mig med domhär för jag diggade dem inte alls, men jag kan ju visa dem ändå..

Välj Noga. hjälp hjälp hjälp..

12 kommentarer:

Anonym sa...

val 3, annars val 1!

Anonym sa...

helt klart val 3! SUPER SNYGGT !

Anonym sa...

1 eller 2, eftersom de framhäver dina vackra ögon! :)

Anonym sa...

3:an var ju som du sa annorlundare än vad du har nu men jag gillar dem, och så även 1:an tyckte jag om. 2:an var kanske lite orolig då det var leopard mönster och sen som du sa "plast" där framme !Men vill du ha lite förändring tar du 3:an annars 1:an ,båda är snygga ;) Puss elin

Maja sa...

Ja gillar 3:an! Sir väldigt sofistikera ut:)

Anonym sa...

absolut val numer 1. helt klart :)

faster den yngre sa...

3:an!!!

Anonym sa...

Ja tycker nr 3 e bäst ;)

Anonym sa...

1an!!!!

Anonym sa...

oj va svårt...men ja tror nog jag säger nr 1. dom va fina. nr 3 tyckte jag oxå va jättefina, men 1.an känns mera som du :) h. julia.

josse sa...

3an förfan ti e najs! :)

Anonym sa...

1:an eftersom du va skit snygg i dom! 3:an e absolut snygga dom med men dom e ju väldigt markerande så du kanske blir trötta på dom efter en stund? Men int vet ja, de kanske du int blir :) dom va iaf snygga dom å! Men ja röstar på nr. 1! :)