NU NI

... skall jag shoppa. Börjar med att jag imorgon skall till frissan och färga mitt hår, SKÖNT! känns som en evighet sen sist trots att det "bara" är ca 3 månader sen. Skall färga blondt, igen. Jag har kommit fram till att jag har haft mycket olika färger och slingor, men bäst har jag iaf. trivsts med ljust. tror jag. Kommer säkert att ändra mig om tre månader igen men so-what. jag behöver även nya fest kläder eftersom jag skall utut om några helger! att se framemot. Utut är i mitt fall inte att man är utomhus, utut är krogen. Sen vill jag ha nya glasögon och ny vinterjacka. Ja, som ni märker finns det ju inte en tchans (tjans, chans, ni vet vad jag menar) att jag får allt detta på en gång, för vi får ju inte glömma bort alla räkningar som finns att betala.. Kanske jag måste köpa kläder från loppis? Nej. Det var ett skämt som ni nog förstår, jag går nog hellre med mina gamla kläder. Man vet ju inte vem som haft de kläderna man hittar på loppis, eller vad de varit med om. eller så är jag bara nojjig. Vill personligen inte heller köpa kläder åt Amelina med andras spyor på.

Ikväll skall jag på spin & pump, hoppas att mina ben klarar av pressen, jag är lite sjuk sedan jag och dea var på spånbanan i lördags. Men jag ser så framemot att fara till gymmet, plus att pammen oxo ska med.

Vet inte varför jag är så glad idag? känner mig super-positiv och super- utåtriktad. Idag skulle jag kunna göra vad som helst. Tänk det, ena dagen kan man vara som en solstråle och en annan dag rent ut sagt jävlig.

Inga kommentarer: