mellanrapport

Puh, NU sover Amelina sin eftermiddagslur. (pepparpeppar) Vanligen brukar hon somna runt 12, men idag hittade hon inte sömnen hur vi än försökte. Först for vi ut med vagnen och hon sov så länge den var i rörelse, men inte då jag parkerat henne och kollat så walkie-talkien fungerade. Hon kom in och jag gick med henne, matade henne, tittade i en bok, gymmade och allt jag kunde komma på. Jag till och med lade mig ner nära henne och låtsades snarka. När jag kisade mot henne såg jag att hon skrattade mot mig. Tillslut var hon så trött att hon somnade. Knappast sover hon så länge, vem skulle kunna sova här när vi o-skojat har 25 grader inomhus. Jag svettas

På tal om pepparpeppar så funderar jag på att flytta min blogg? Vet egentligen inte varför, men tänkte om jag skulle flytta till en finlandssvensk?

Inga kommentarer: