födelsedagshelg

Som ni säkert förstår så har min helg varit fullproppad med kalas och allt som ingår i det. dvs. förberedelser och mat. Därav har jag inte bloggat. Var ut med flickorna till Sesam i lördags, åt gott och drack ganska gott. Made tipsade mig om Oscars Schnitzel och det var faktiskt jätegott! Satt vid sesam i ca. 3 timmar och sedan hann jag en sväng till friends innan jag for hem. Hade en otroligt rolig kväll och speciellt bra sällskap.


På söndagen vaknade födelsedagsbarnet (jag) 05.38, pigg som en mört väckte jag Dea som sa trött "inte ennu", jag tolkade att ennu var det inte dags att få morgonmål, somnade om och runt halv 8 kom dea och amelina in och sjöng ja må hon leva :) Fick en så jättefin hemgjord tårta att jag blir varm i hjärtat.


I paketet låg telefonen jag pratat om. Dålig bildkvalité, men sådant är inte min grej.


Vi började baka och städa. For ut och gå med Timmen och besökte vår framtida boplats. Dethär blir vår utsikt, inte illa om jag själv får säga.


Gästerna kom kring 2 och for kring 5. Som en trevlig avslutning på födelsedagen for jag och Dea i bastu till mammas och pappas, som varje söndag :)



Nu börjar en ny vecka med nya händelser och tankar!

Inga kommentarer: