NAPPS

när jag kom hem igår efter min och Deas joggingtur var jag så förbannat svettig och arg. Aldrig har jag sett någon springa så svettig här omkring :D men skönt var det. Och det bästa var att jag fick släppa ut alla mina aggressioner över dea. :) så dom inte stannade i hjärnan menar jag. Blir i helgen igen.. Och idag skall jag träna här hemma, fastän jag ännu känner lite av måndagens pump!

Amelina, även kallad solstrålen :P, sover nu sitt förmiddagspass och jag skall ta chansen och börja ställa i ordning mat tills dea kommer hem. den gången då jag funderade om hon kommer att vara vaken hela natten eftersom hon sovit hela dan hon somnade klockan 9 ändå :) och det gjorde jag och dea oxo...

Vi har ju köpt en dr brown´s nappflaska och amelina diggar den så mycket att hon slutat använda sin vanliga napp! :( Kan jag förstå eftersom de vanliga napparna ser väldigt obekväma ut mot den på dr brown´s flaska. Så när hon skall somna skall hon helst ha dr brown´s flaskan i munnen, om hon inte ligger fast kopplad i mig alltså. blev en aning svårt dehär men kanske ni fatta. Jag tycker de skulle kunna komma på en vanlig napp som är formad som den på dr brown´s. (jag kan fortfarande inte förstå att det heter napp och inte "tutt")

tummen upp



tummen ner

Inga kommentarer: