sleepy bear

Utan elin skulle dethär blogginlägget aldrig blivit av, har inte så mycket intressant att berätta heller. Amelina är vaken, hon somnade halv 7 och jag var i eld och lågor. tänk att hon somnar så tidigt!! halv 8 vaknade hon och var glad som en sol, så nu är hon vaken men jag har skickat över henne till hennes pappa så nu är jag lite ledig. Hennes pyjamas är röd och vit randig och det står sleepy bear på den.. passar inte riktigt in med ägaren.

Som hemmamamma ser jag på mycket program på tv, 3an är på hela dagen (då jag är hemma), 2 avsnitt av top model, 2½ men, extreme homemakeover och project cowerway. slutade att se på project coverway idag eftersom min favorit åkte ut. men ni skall ju inte tro att jag sitter hela dagen framför tv;n, det är bara om jag är uttråkad och inte har annat för mig.. men imorgon t.ex. skall made hit på besök :)



godnatt!

1 kommentar:

Elin sa...

wee, skiit bra :) Nu när jag läst en gonattsaga kan jag också gå och sova ! Gonatt tööser <3