hejdå godsaker

Amelina och jag har varit på stan med sofi och vilda idag. det snöade och var kallt, men till stan skulle vi. jag köpte ingenting pga. min ekonomi, men har hittat en jacka vid bros till dea iaf. :) efter att vi kört runt istan for vi till Café Fredrika där jag drack en kaffe latte med vaniljsmak. Jag har tvingat mig själv att dricka mindre kaffe eftersom jag har så otroligt sjuk mage. Hoppas att det beror på de 5 kaffemuggarna jag drack igår så jag inte har glutenintolerans, den diagnosen har dea gett mig. Tänk om. isåfall får jag ju aldrig mer äta goda bullar eller kex, bröd, pizza.. jag måste allltså alltid ringa före jag åker till folks på besök, för vem har som vana att alltid ha glutenfritt i skåpet? när jag är på krogen måste jag beställa "en glutenfri drink".. ju mer jag tänker,desto mer glutenintolerans får jag. usch nej nu skulle jag behöva en kaffekopp.. kanske om jag tar en halv?

Inga kommentarer: