chi-ching

för första fredagen på länge skall hela familjen vara med på fredagsmys. fredagsmys hittills har bestått av jag och amelina, ibland oxo pammen. :) men eftersom dea inte skall på hockey ikväll skall vi alla vara tillsammans. Sofi har köpt 500 gram godis som hon levererade, nu skall vi i bastu vid mammas och äta paj. sedan blir det soffan och idol som kallar!

Borde få mammapenning idag, chi-ching! nu skall jag unna mig ngt för de pengarna, har beställt tid till frissan, plus att jag behöver nya kläder. jag älskar kläder. tyvärr har jag inte råd med allt jag vill ha, måste spara lite och köpa nästa månad. den som väntar på något gott väntar oftast länge.

Amelina har nu två dagar i sträck hoppat över eftermiddagstuppluren. Idag t.ex. har hon sovit ca 1 timme sedan klockan 11 imorse.

Inga kommentarer: