Upp till bevis

Nu har jag provat alla tips som Hellman gav om att få igång förlossningen. Kom just hem från mammas o pappas och har varit i bastun. Så vi får väl se om det var mödan värt. Om inte finns det inget som funkar och jag kommer att gå över så länge tills jag blir igångsatt. Jag ser allt framför mig! Så sätt in tippningar mot slutet av augusti eller i början av september på de datum som är lediga! :b 8 dagar känns faktiskt som en evighet när det ända man gör är väntar och väntar. Fastän det egentligen inte är ngn vits eftersom det kommer då det kommer. Men börjar bli trött på magen, kläderna och fötterna. Som förstföderska går man ju oftast över tiden, men jag vill inte. :b Och om man är van att få som man vill är motgångar svåra, men dethär är ngt jag inte kan påverka med varken tjat eller hot.

1 kommentar:

Ida sa...

Jag gissar på 31.8 :)