from this moment

Jag har en bra orsak till varför jag inte uppdaterade igår...

... Jag uppdaterar ju oftast ganska sent på kvällen och igår kom Söt-Pammen till mitt och höll mej sällskap då Dea jobbar :) Vi pysslade 2 träningsdagböcker åt oss och tapetserade in blomkrukor plus att vi åt glass. Vi var en aning skeptiska mot resultatet av våra pyssel men det blev bra trots allt! Plötsligt hör jag hur det gnagar och rusar upp som ett skott. Timmen har tuggat av internetsladden. Så, nu är vi utan internet och därav ingen uppdatering. Men dea har lovat att fixa det ikväll då han kommer hem från jobbet...

Var till rådgivning idag och fick en ny tid. 25.8, nästa onsdag alltså! Har fått ett nytt tips som faktiskt funkar om man vill få igång förlossningen, men det är ngt som inte rekommenderas så jag väntar med att säga mer om det. Från och med nu kommer det att bli mera frågor om när jag menar fara till BB och om hur tungt och jobbigt jag säkert har det. MEN! Det är ngt som jag inte kan påverka själv så änsålänge bryr jag mej inte. Jag orkar vänta hela Augusti men sen är det stop, då tar jag till den nya idén. Och det är inte jobbigt heller så jag hoppas att inte få höra mycket sådant. Fast jag kan erkänna att om jag fick välja var bebisen inte i magen. :b Har man tagit fan i båten får man ro honom i land

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha. Bra avslut på de hela. He rädda hela dagen. Men no sko he beibi kona byri koma snart tkr ja oxå

Dea