fullt ös

Idag har rådgivningsbesök, mödrapolibesök, shopping och kaffande stått på listan. Jag har varit borta nästan hela dagen. Vid rådgivningen var allt ok trots spår av äggvita i urinen och svullnader plus att jag hade gått upp mest i vikt vad jag någonsin gjort mellan något besök! Men det är pga. att jag samlar på vätska, men det är det inte så mkt att göra åt och det försvinner ju sen efteråt! Sen bar det iväg till pelkopoli, jag bestämde mig för att beställa en tid dit. Inte för att jag är rädd, mera som en säkerhetsåtgärd och att om jag skulle hamna i panik så att det står i mina papper att jag kan hamna i panik och vad som då är det bästa. Klart att alla kan hamna i panik men detta är annorlunda och jag tänker inte dra storyn från början till mindre kända läsare. Men nu står det iaf. i mina papper hur jag beter mig, vad jag vill och hur jag vill. Jag vill ha allting på klart, inget prat bakom ryggen, jag vill veta exakt allt vad som sker och kommer att ske, jag vill bli peppad och inte tappa kontrollen. Jag vill att dom skall veta hur det är.

Mamma och jag lunchade vid after eight. Jättebra mat fick vi och alldeles lagom mycket, jag blev inte övermätt utan alldeles lagom. :) Sedan ville ju mormor shoppa kläder åt lillen. Vi tackar och tar emot. Utan mormor hade varken jag eller beibin haft alla saker köpta. tusen tack för hjälpen! v

Inga kommentarer: