Svängningar och tånaglar

idag har jag haft två aj känslor. Bebisen börjar bli så stor nu och när den svänger sig från en sida till andra känns det som om magen skulle spränga. Om bebisen ligger med ryggen åt en sida, är magen sned mot den sidan och då bebisen svänger på sig syns det som en våg på hela magen. AJ! Annars har jag inte haft ngn ryggvärk idag utan allt har varit bra.

Tånaglarna är lackade och benen rakade. Så nu får jag än en gång säga att jag är redo :) Dea måste hjälpa mej med att lacka tånaglarna eftersom det var lite stelt att nå dem, men benen klarade jag av att raka själv. Det var ju inte världens lättaste men... vill man vara fin får man lida pin :b Fast det var nog inte så farligt ...

imorgon blir det rådgivning, pelkopoli och kaffande med tjejjerna :)

Inga kommentarer: