fullt upp ...

Jag är trött. Men inte för att jag har sovit för lite utan snarare tvärt om. Jag somnade före 11 igår och klockan 5 vaknade lillan och skulle ha mat, somnade om kring 6 och vaknade 10. Det blir allt som allt alltså runt 10 timmar. Idag skall jag åka iväg till Citymarket och shoppa med min shoppingvän Nina :) Skall bli kul att komma ut och se världen lite. Pappan skall sköta sålänge. Har inte hunnit blogga så mkt då vi har haft besök varje dag. Igår kom Fredrika&Martin hit och idag har gambäfaster hunnit in :)

Villaavslutningen firades med mommo&moffa, moster, mosters gubbi och kusin Vilda. Vi åt god mat och sköt raketer. Tyvärr sov lillan sig igenom hela föreställningen.

Från och med idag så skall jag bli en aktivare bloggare. :)

Dagens låt: Mohombi - Bumpy Ride :D:D

1 kommentar:

Unknown sa...

moster å mosters gubbi e vi närmare eftertanke jag å chrille. fäskt :) man tänker typ på alfhild.