16 dagar ...

En snabb genomgång om gårkvällen. Den började med kaffe vid Fredrikas café, sedan bar det iväg till Jasses på glass och sedan kom Pammen hit och vi hade våra djupa diskussioner om allt mellan himmel och jord (som vanligt). Jag vaknade halv 5, genom svettig och livrädd eftersom jag hade haft en otäck dröm. Efter att jag väckt dea och tvingat honom till att prata non-stop i ngn timme somnade jag om.

16 dagar kvar till beräknat, känns som en eeevighet kvar. Bebisen väger nu ca 3 kg och det känns faktist av i ryggen att man bär på ngt extra. Men snart, hoppeligen. Värst av allt är att alla kläder är för små, plus att fötterna och händerna är svällda, och ansiktet. Hela jag påminner kort sagt om en ballong.

Nu måste jag umgås lite med resten av familjen för Dea springer runt i hela huset med Timmen hack i häl. Som en katt och råtta lek. Jag tänker på hur rivet golvet kommer att vara om ett år efter att hunden sliirat på det.

Inga kommentarer: