13

Nu börjar jag känna av att jag är gravid. Bortsett från svullnaderna och sammandragningarna har jag ju inte haft ngt annat, men idag har jag haft lite värre sammandragningar än vanligt plus att jag börjar få sjukt ner i ryggen och har idag legat på en het vetedyna och med fötterna i vädret. SKÖNT att verkligen känna känslan :) Har idag laddat ner musik och lagt till min mp3 spelare (har ju annars bara lyssnat på musik via spotify). Jag har inte lagt en enda "avslappningslåt" utan de flesta är sådana som jag tycker om. Tror inte det är ngn vits med avslappningslåtar som man ändå inte gillar, bättre då med ngn låt som man tkr om och diggar får det då vara vad som helst, vilken pitbull låt som helst typ.

Jag väntar på att få shoppa kläder igen i vanliga storlekar. Jag har bara köpt 1 par mammabyxor eftersom jag annars haft leggings och en längre tröja. Vill inte lägga pengar på ngt som man kanske använder ett halvt år och sen är helt onödiga. Har köpt vanliga toppar/tröjor från gina som är lite större och gått i de samma. Eller så har jag använt Deas tröjor, vilket oxo gått bra :)

Idag var jag på 2 euros öl till Netti med Julia, men vi drack limsa/saft. :)

Inga kommentarer: