No panic

inget har ännu hänt här på fronten. Jag har drömt att jag föder och att Dea endast flörtar med barnmorskorna/sjuksöterskorna och helt och hållet glömmer bort mej. Fast det tänker jag på oxo i vaket tillstånd! Jag kan se det framför mej! Sjuka tankar man kan få ibland, fast jag vet att det aldrig skulle ske. Men vem vet vad man kan börja dilla om när man ligger där och inte får exakt all uppmärksamhet. Men jag har gett klara direktiv om vem man får prata med när, och om vad. Iallafall alltid svara på frågor. Men kanske inte börja fundera på väder och vind eller fotografera någonting annat än mej eller dra dåliga skämt :D haha, vilka tankar man kan ha :b jag måste vara sjuk.

Idag har jag lekt med Pammen som snart skall flytta till Vasa. buhhuuu vad jag kommer att sakna henne, men som tur finns det ju telefon och bilar! v

Har trixat lite med fotoshop idag. Här är Vilda :)