rehabiliterings skon

Idag steg jag upp och åkte strax till Prisma för att köpa jordgubbar. Sen frös jag ner dom och fick besök av Elin, hälsade på Vilda en sväng och Jasse. Sen har jag storstädat. Dumt gjort med tanke på att mina fötter är dubbelt värre än vanligt. Elefantfötter som är styva, stela och formbara. :D Men skall vila resten av dagen bara Dea kommer in. Han har jobbat ute med veden hela dagen från klockan 7 imorse och bara varit in och äta emellan.

Gick in till en skoaffär här om dan, och bad få ett par gladiatorskor eftersom Timmen tuggat sönder mina gamla skor och mina fötter som sagt är så svällda och jag antog att det var de enda skorna som skulle passa (förutom crocs). När jag frågar om det finns säger expediten "du får komma tillbaka i februari" expediten trodde tydligen att jag skulle vara i behov av dem även då, mitt i vintern. Expediten visar ett par andra skor och jag säger att jag vill ha ett par luftiga för mina fötter är en aning svällda. Då börjar idioten förklara för mig att jag skulle behöva ett par rehabiliterings skor?! Någon fattade kanske inte att jag har svällda fötter pga. att jag är gravid och inte ngt annat problem. jag blev iallafall arg, eller paff. Idioten kanske var blind, eller så trodde den att jag var en annars stor typ


Finns ju fortfarande datum som ingen tippat på ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Neee ja jissar på 25.8 :) /Josse

Anonym sa...

18.8 :) / Linn

Anonym sa...

ja vill å giss! 26.8 :)

//småkusin sara