en vecka

Idag, om ganska exakt 3 timmar fyller lillan en vecka. Och det skall jag fira med att få Pammen på besök :) känns som igår då vi for till BB, tiden går så snabbt. Det är annars jättesvårt att bestämma namn! Har inte hittat ngt som vi båda är helt 100 på. Men det är ju inte speciellt bråttom ennu! Hon sover som vanligt, snart skall jag mata henne. Hon äter jättebra och bland tror jag nästan hon äter för mycket, som hon skulle vara rädd att lämna utan. Hon äter tills hon spyr och får hicka. Men det är bara sött. Hon sover helst nära mamma och pappa, men om man lyckas få henne till vaggan eller vagnen utan att hon vaknar och blir arg sover hon lika bra där. :)

Hennes byrålådor med kläder svämmar över, hon har massa kläder! Men jag älskar att välja kläder dag för dag då man har mkt att välja mellan., Och det behövs ju verkligen mkt kläder och jag tycker om att skämma bort henne, och det gör andra oxo ;D

Nu blir det mat före Pammen kommer och Dea åker iväg på ishockey.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till lillan! Va ha ni fundera på för namn? :)

Mia sa...

Tackar! Vi vet inget namn ennu, men har några förslag! :)