JUST NU

Efter att ha varit o-bloggad så länge jag varit, eller varit utan internet för den delen, vet jag inte var jag skall börja. Måste ju hinna svara på era frågor och lägga in bilder. 

I vanliga fall skulle jag väl skriva om hur jag hela dagen pratat finska, som jag tydligen inte gjort på länge eftersom jag på något konstigt sätt knappt fick stammat fram nåt vettigt förrän efter några timmar. Men morgondagen ser lika ut så förhoppningsvis har jag vant mig lite igen. Annars blir det väl att ta en schnibil eller två så borde jag prata nästintill flytande, haha. Jag kunde även skriva om att jag har sett på film och sovit i våra underbara fåtöljer, druckit glögg med kompis, promenerat med en hund som nu när snön kommit SYNS och inte smälter in i allt annat mörkt. Men jag vill bara skriva om hur fascinerad jag är över att jag kan blogga i sängen, vid bardisken, i köket, i bastun och ja överallt. Det har jag aldrig tidigare kunnat men nu har vi ... glömt ordet igen såklart.... Nåja, let's call it löstagbart internet. Alltså skit jag minns aldrig vad det heter men ni vet vad jag menar. 


HÄR SKRIVER JAG I DETTA NU

Nåja, vi stormtrivs och det som hör till. Sover, äter, chillar och städar bra. Och vad kul att ni orkat kika in hit så mycket ni gjort trots uppehållet. NU skall här bli andra bullar eftersom jag som sagt kan blogga whenever wherever. Okej, lova inte för mycket nu. Håll er uppdaterade för fortsättning följer.

2 kommentarer:

Monica sa...

trådlöst

Mia sa...

same shit different name