FLYTTNING PÅGÅR

Jag hinner varken blogga vettigt eller läsa mina favoritbloggar. Vi håller nämligen på att flytta ut nu och det är det ju massa jobb med. Inatt är sista natten vi sover här, känns lite hemskt när man tänker på det. Men skönt ändå såklart.

Hursomhelst så kommer jag inte kunna blogga eller läsa bloggar på några dagar nu så jag tänkte ge er chansen att fråga vad som helst, berätta vad ni är mest intresserade av att se, och vad ni vill se (fast kryddhyllan haha) eller berätta vad ni gör under tiden jag är borta. Ordet är fritt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till nya hemmet! Ja tror ja talar för oss alla då ja säger att vi väntar ivrigt på MASSOR me bilder från slottet då ni har fått i ordning där (eller innan, vilket som)! Mvh. Marie

äms sa...

ÅÅh va spännand att ni sover sista natten inatt. Stort grattis till er, ja e så glad :) å i moron ska ja kom dit å si.

Å jag vill se allting!!!!!!!!!! :)
Speciellt kryddhyllan.


love you darlingin <3'
FRÅN PAMMEN DIN VÄN(JA SKRIVAR FRÅN MADES FÖ HON RÅKA VA INLOGGA).

MEN HO HÄLSAR :)

Jasmine sa...

Häftigt! Ska bli så spännand att se ert hem, he har ju händ så otroligt myki sen ja sist va hejm. LYCKA TILL MED ALLT i ert nya drömmhem! <3 Vi ses säkert idag! :)
//Jassi

Alexandra sa...

Härligt att ni snart får flytta! Jag har inte hängt med riktigt bra här på bloggen men har inte husbygget gått ganska fort för er? Hurudant hus har ni och hur "färdigt" var det då ni själva började jobba på det?

Lycka till med flytten och njut riktigt ordentligt av ert nya, fina hus!

Anonym sa...

Vet ju att man inte ska fråga om pengar och du behöver absolut inte svara på detta, men skulle vara intressant att veta ungefär hur mycket själva husbygget blev att kosta? Alltså endast huset, inte med möbler, tapeter, kakel och sånt. Vet ju att ni gjorde en hel del själva så skulle vara kul att se lite hur mycket det skijler på att göra mycket själv (vet ju att det kan ändra också beroende på hur mycket man gör och vilka material man har osv.) och beställa färdigt tex.

ELLER om du inte vill svara direkt vad det kostade att bygga så hur mycket uppkattar ni att ni sparade in på att göra en del saker själv?

Kan ju vara en svårt fråga att svara på kanske, men skulle som sagt vara intressant att veta (dendär dagen man själv ska börja bygga). Och du måste ju absolut inte svara om du inte vill!

Anonym sa...

Jag är också intresserad av penga frågan, även om det är tabu att tala om det ;) Hoppas du åtminstone kan säga lite om priset.

Annat jag också funderar över hur ni bestämde er för hur stort huset skall vara, alltså kvadratmässigt och rum antal. De e ju rätt svårt att förutse framtiden och vilka behov man har då.

Hur är det med utsidan av huset, alltså trädgården. Har ni alls planerat den ännu, och isåfall hur gjorde ni? Vem tog ni hjälp av och hur bestämde ni er för vilka buskar ni ville ha :D kanske inte så intressant för alla, men jag vill gärna veta också hur man planer utsidan av huset, det e ju också viktigt :)

Och förstås vill man se bilder på allt, precis allt :)