BLAHA

Jag hoppas ni förstår att jag inte hinner med bloggen riktigt för tillfället. Vi flyttar snart och har överlag fullt upp med det sista städandet och tar lite åt gången dit. Men skall försöka förbättra mig. 

Snart skall jag och sambon åka dit för att tapetsera mellan köksskåpen. Sedan är det bara att vänta på att kranarna och fläkten blir färdiga och beställa hem alla möblerna. Det är så kul. Och jag har shoppat städredskap från Hartmans för nåt som kändes som en förmögenhet, tog det viktigaste så vi får slänga alla gamla. Skulle ha varit bättre ifall jag skulle ha lagt pengarna på nåt roligare, typ kläder!? Men ibland måste man köpa tråkiga saker också. Tycker jag har unnat mig ganska mycket på sista tiden, SKÖNT.

I fredags åkte jag till stan en 6 tiden och hämtade upp Pamela och vi åkte till mysinge och hälsade på Nina. Senare på kvällen träffade vi också Made&Julia. Nästa helg kommer Jasmine hem så då får jag träffa alla på en gång! Igår hade vi besök av Karolina och Johan och det var också jättetrevligt.

Till en annan sak, jag har lagt ihop några Ikea tv bord, en sängstomme och en maskros-blomma från Ikea. Och ja, det märks att man får det man betalar för, en gång med hammaren i kanten och det kommer en spricka eller nåt. Och maskros blomman var ett helt projekt att få ihop. Men nu är allt ihop och det ser bra ut iaf. -Billiga saker är inte bra, bra saker är inte billiga.

Nu har jag bara skrivit massa onödigt för att hålla mig från att skriva nåt jag ångrar.  Man borde ju nämligen veta allt innan man uttalar sig.



Inga kommentarer: