BLÄ

Det existerar endast måndagar och fredagar för tillfället. Alt går så himla snabbt, visst vet jag att det är söndag idag men i torsdags var jag överlycklig eftersom "köksskåpen kommer denhär veckan", jag trodde nämnligen att det var måndag, alltså imorgon. Men nu hänger jag igen med men har tyvärr inget att berätta. Jag har fört lite grejer till Loppis, och allt jag inte säljer kommer absolut inte tillbaka hem. Av flera orsaker. 

I helgen har jag umgåtts med Pamela&Julia, familjen och mest tagit det lugnt. Trots att vi igårkväll kände att vi måste göra nåt kollade vi bara desperate housewives och chillade. Bra ibland att inte göra nånting. Återkommer när jag har nånting på hjärtat, tips mottages gärna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vill se mera bilder av ert fina hus! :)

Mia sa...

SKA BLI :)