MISSTAG OCH SKÅP

Tänkte börja med ett GRATTIS till sambon som fyller 28 år idag! v
Sen tänkte jag fortsätta med lite uppdatering om bygget. Jag har funderat och kommit fram till att jag kommer att visa lite bilder från köksinredningen men inte helheten ennu. Men sen kommer jag att visa både halv-färdiga och färdiga bilder på samma gång. Så ni får hålla er lite spända ennu, det är ju trots allt inte en lång tid vi snackar om! Jag har tappat bort min digikamera också och det är så himla svårt att fota inomhus (stora ytor) med systemkameran så där är en orsak till.

HJÄLPKÖKET


 Skåpen är vita med linjer på som gör att ytan inte känns ojämn. Skåpen i köket är ur samma serie.


 KÖKET


 lite av bänkskivan...


 Undre skåpen är mörkgråa och de övre ljusgråa. 4 av de övre skåpen är i glas.

Jag är supernöjd med skåpen och färgerna. En vinhylla hade blivit borttappad i frakten så den kommer i slutet av denna vecka. Som tur måste vi inte vänta länge på den!

 OCH DÖRREN ÄR PÅ PLATS! Den var snyggare när den var på plats än vad den var när den låg där ute. Då såg den inte riktigt  snygg ut. Men fortfarande, NÖJD. 

 Och utifrån hehe. Som ni ser har vi inte hunnit städa bort från det att skåpen blivit inlagda. Eller ursäkta, städandet får jag tacka min kära mamma för att hon har gjort. v Jag har väl inte.städat.nånting.en.enda.gång. 

MISSTAGET


Vi köpte ju hela serien till WC:t från Ikea och här är ett lysande exempel på hur det kan gå när man plockar varorna från hämtlagret. Vi tyckte det var svårt att veta vilken hylla och fack det fanns i och tydligen klickade det nånstans. På pappret eller i våra huvuden, eller så hade nån annan kund lagt en vara de inte behövde i fel fack hehe. Hursomhelst så passar den INTE ALLS. Så om nån behöver en lavoar kan ni meddela mig så får ni den för ett billigt pris. För vi behöver endera en ny lavoar eller köpa hela inredningen ny. På torsdag läggs alla kranar så till det måste vi ha fixat misstaget.


Och till den anonyma som undrade varifrån jag köpt Aagaard smycket var det från Tornedalens Ur, Guld & silver i Haparanda. Där fanns mycket fina och speciella smycken så jag rekommenderar affären om ni är påväg ditåt!

Inga kommentarer: