KÖKET

Här kommer lite bilder från köket. Tyvärr har jag tydligen inte fått fotat tapeten som är mellan köksskåpen så det syns hur den ser ut, men kanske det kommer i framtiden av sig själv!

Såhär ser då helheten ut, fotat från vardagsrummet.

Nej, jag har inte fotat i svartvitt, det ser ut såhär. Men lägg märke till den rosa duken och flaskorna på baren. Och IRL så tror jag faktiskt inte att det ser SÅHÄR svartvitt ut!?


KRYDDHYLLAN, som jag är mest nöjd över i hela köket typ. Iaf. av skåpen eftersom mina burkar passade in precis!

Här nedan ser ni mina färgglada prydnader, och tabletterna på bordet i samma färg haha.



Här nedan ser ni hur det ser ut till höger när man kommer in till oss.

I köket fattas ännu glaset som skall på tapeten mellan köksskåpen och vid köksön. Det var beställningsvara så den får vi fixad nu på lördag. Hittills har vi tvingats vara SÅ försiktiga med allt vatten och smuts så det inte skulle förstöra tapeten men när glaset kommer på är det LUUUUUNGT. På lördag kan vi också lägga lister runt fönstret i köket, det har vi ju inte kunnat göra tidigare. Jag är nöjd


Välkommen på en kaffekopp. Ni som jag gillar alltså.


5 kommentarer:

Anonym sa...

super snyggt :) vill oxå bygga .. var bor ni förräster nu ?

Annika sa...

fint :) men typiskt dig att kalla en kryddhylla till hylla fastän det är en låda :D

cattis sa...

jättesnyggt :)

Mimmi sa...

vautsi vau va fint ni har e!

Helena sa...

Vad fint ni har fått det! Och fort gick ju hela bygget också! Trevlig helg!