RUM 1,2,3

Hade en trevlig kväll vid O'learys med mina tjejer i fredags, har bara inte kunnat skriva om det eftersom vårt internet varit avstängt. Av Amelina alltså.Och igår blev jag moster till finaste lilla Birk v.

Jag fortsätter att visa bilder härifrån, när dehär fotona togs så hade vi precis flyttat in så lite flyttlådor och sånt ser ni säkert. Och några nya foton har jag inte heller kunnat ta eftersom vi inte har passande objektiv till kameran MEN, jag har köpt ett åt sambon i julklapp så då är det lättare att fota inomhus, hihi!

FILM/SPEL RUMMET:
- hit har vi nu fått fåtöljerna som ni kommer att få se senare. Tycker jättemycket om detta rum eftersom det är så mörkt och lite möblerat. Fast det är ju nog alla rum men ändå, gillar även tapeten för jag tycker den passar super i ett spelrum




AMELINAS RUM:
- Okej, här är det allt annat än lite grejer men jag tycker att det ska vara mycket saker i ett barnrum, det är helt klart! Och även den tapeten är jag nöjd med och Amelina gillar att kolla på djuren och mata dem och dra dem i svansen haha.




UTANFÖR RUMMEN:
- Datarum till vänster och Amelinas rum till höger. I alla 3 rum (Data-, Amelina-, och vårt rum) har vi samma taklampa. Rent och snyggt!

Utanför Amelinas rum, huvuddörren! Längre fram ligger vårt sovrum och ett wc!

SOVRUM:
ja, här är då vårt sovrum som är möblerat med en säng och en garderob som täcker hela ena väggen ända till taket. Här har vi även en klädgarderob men den lyckades jag inte få med på foto tydligen men jag lovar, den är som alla andra ..




Inga kommentarer: