KLAPPARR

Nu börjar julmaten sätta sig och festandet vara över, iaf. för min del. Efter några om och men stannade vi hemma ikväll för att inte göra nånting. Jag hade varken lust eller feelis för att tränga in mig på nån krog, fast det största problemet egentligen var att jag fått en stor förkylningsblåsa på läppen som i och för sig känns mer än den syns haha men ändå! Och om jag tänker efter firade vi ju med vännerna redan i fredags här hos oss!

Julen firades som vanligt för hos min mamma och pappa med mat och jultomte och på kvällskvisten åkte vi iväg till D's föräldrar för julklappsutdelning. Jag är supernöjd med alla mina julklappar. Tydligen hade jag varit snäll iår trots allt haha.

Jag och syrran hos mamma och pappa och min syster fotografen.


Såklart blev det lite väl spännande när tomten kom, men den hade ganska bråttom så den kom bara in en sväng

Kusinerna fick leka hela dagen och sedan fick Amelina dela paket.

Jag gissar att ni alla vill höra vad tomten gav mig, typ. Så jag kan dra en snabb genomgång och ingen misstycker om jag glömmer nåt. 

Sambon gav mig örhängen, 2st MaryKay produkter, en busy mothers organizer, BjörnBorg underkläder och en Björn Borg börs.
Av mina föräldrar fick jag ett par Peak Performance joggisar och en mumin kaffeburk, CHECK
Och av mina syskon fick jag ett köpkort till wautsi och ett idiotkunskapsspel

SNABBIS:







Och från sambons sida fick vi knivar, tro-hopp-och kärlek virkade kuddar, lykta mm. Alla klappar var jag i stort behov av, ni lyckades! v Och Amelina var även hon väldigt nöjd över det hon fick, hon fick bl.a. ett minikök med kastruller och tillbehör, låtsas mat, en bricka som man ritar på och suddar sedan över, cd-spelare (ROSA SÅKLART), en leksakshund som skäller, går och viftar på svansen och mycket mycket mer!


Såhär glad var hon!







Inga kommentarer: