RÄTTELSE

I förra inlägget menade jag ju såklart OFFENTLIGA och inte PRIVATA. Sitter och väntar på besök av Jassi och njuter av att ha ledigt i 4 hela dagar, skönt med jul ändå. Förutom att jag blir så förbannat glömsk och glömmer vad jag sagt och inte sagt och åt vem jag sagt och inte. Haha, det blev lite krångligt.


Vår soffa är inte blå men själv ser jag på riktigt ut som en vampyr med kritvitt ansikte och läppar som är röda och spruckna. Kanske man borde ha önskat sig lite solarium och läppomada av tomten!?

Ha en bra resa Pammen! v


2 kommentarer:

Anonym sa...

äsch vad synd att du tagit bort din länk lista, kom alltid till din sida först, och klickade mig viadre till 4 andra bloggar, så då har jag ju inte behövt lära mig någons adress, så nu har jag slarvat bort alla..!:/
God jul!

Mia sa...

Förlåt, jag skall lägga tillbaka dem snarast möjligt :) God jul!