GARDINER

Filmen vi kollade igår var inte alls så hemsk som jag trott, jag fick till och med sova hela natten. Kanske jag har blivit modig. Men den var spännande och bra ändå. Imorse var vi till stan och skulle köpa lite julklappar till och julstjärnor till fönstren. Vi hade inte en enda så tanken var att köpa 5 stycken. Hittade jättesnygga vid Katarina Maria butiken vid stan men de var ganska dyra, närmare 80euro för 2 stycken så jag nöjde mig med dem och köper kanske några billigare till ha i sovrumsfönstren.

Nu skall jag ta en liten powernap för sen blir det en till vända till stan för att köpa nya gardiner eftersom de vi nyss lag upp var för korta.


HAHA, ganska mycket för korta som ni ser, kan visa er det nya resultatet sen. Tron har slocknat men hoppet och kärleken lyser fortfarande!


Inga kommentarer: