VÄRT ATT TÄNKA PÅ

Nej, nu kommer jag inte att komma med några kloka ord här inte. Bara en sak som vi borde ha tänkt på lite tidigare i bygg-skedet. Det var ju planerat att vi ska ha en köksö i köket, men idag när min pappa kom hit och kollade på ritningarna hade han en liten fundering som ingen hade tänkt på tidigare. Hur skall vi få ström till köksön? Ups, golvet är nämligen redan gjutet med massa slingor i och från taket kan man ju inte heller precis ta några sladdar, de borde alltså dras från en vägg. Och hur många väggar finns det vid en köksö? NOLL. Så nu får vi en grej till att fundera på, eller så får vi planera om hela köket, fint så! Annars så är ju nog utsidan helt klar med terrassen och så så bara jag kommer ihåg kameran så skall jag fota lite nån dag, förhoppningsvis imorgon!

Idag hade jag en ledig dag, vilket jag också har på onsdag. Men hursomhelst så tillbringade jag dagen med Erica vid Jukujukumaa, sopä-trevligt hadd vi och vi åkte alla rutchkanor fast vissa var riktigt pain in the ass, i ordens rätta betydelser.

4 kommentarer:

mimmi sa...

ett litet tips som ja har hört om.. vejt jo föståss int ho e sko funk i ert hus men, man kan jo lägg en ihålig pelare å dra all sladdan i han. men som sagt, kanski int passar på all ställ!

Mia sa...

Jo ja hörd om de så vi fundera nog på de, men ja tror att de fixa sig me strömmen på ett annat sätt, men annars så sku de nog ha blivi en pelare :)

Mimmi sa...

nåmen tå vare jo bra :) påtar jo no ganska myki tå man it har håksa på na sånde som e ganska avgörand fö utseende..
väntar me spänning på ti få si slutreslutatet san tå ni e klar :D

Mia sa...

hihi, ja de kan nog ta en stund men allt har sin tid :)