HITTILLS

Sålänge ni andra jobbat, sovit eller gjort nånting annat så har jag varit ledig idag och inte heller gjort nånting viktigt. Gick ut med tjejen för att plocka lite bär...


NAMNAM

Amelinas nya skor!


Ja fick de mamma ja fick de!

Tog med en burk i hopp om att vi båda skulle fatta poängen med att lägga bären i burken. Amelina fatta ganska snabbt poängen med att äta från burken jag plockade i istället för att plocka själv


Man orkar ju inte hur länge som helst, kulare att hälsa på timmen som väntade på att vi plockat klart


eller mata kaninen med stora blad


Vi kom in och jag lag burken på bordet och var inte borta en minut ens, när jag kom tillbaka hade Amelina tagit ner burken från bordet och satt och smaskade på bär. Det ända som hördes var OOOOO MMMMM. Nu skall jag se om de bär som slapp över räcker till den planerade soppan

2 kommentarer:

Monica sa...

Tycker det var nog så viktigt, Amelina ser ut att ha lärt sig mycket idag....

Mia sa...

nog så viktigt att plocka bär ja så man hinner plocka lite av buskarna själva också. Grannarna tycks ha rensat mycket!?