FÖREDETTA KAOSET


Så såhär långt har vi kommit nu, nu skall skivorna läggas överallt på väggarna och sedan får vi börja med mellanväggarna. Jag borde egentligen ha fotat bilder efter att min mamma hade städat, för nu är det inte lika mycket kaos där, men det kommer väl grejjer dit inom en snar framtid. Idag var jag och mamma till stan och shoppade lite grejer, mest åt Amelina för jag tyckte hennes klädskåp behövde en uppdatering som 2pyjamasar, 2tunikor, sockor, strumpbyxor, ett par byxor plus bodysar. Alltid lika kul att börja använda nya kläder, både på tösen och på mig själv. Träffade också Pamela som gick med oss en stund, tänk vilket sammanträffande!

Tyckte jag ville ha en liten tristare blogdesign nu när det blir höst, så dethär får duga till vintern då kanske jag fixar en ny. En ny för varje årstid liksom? Märker att jag inte har mycket att komma med så HEJDÅ.

Inga kommentarer: