300

Kom just hem efter en sväng via Jasmines, tog t.o.m bilen dit, ganska dumt med tanke på avståndet. Mätte hela 300 meter en väg, kan väl skylla på att jag måste mäta avståndet att det var därför jag valde bilen, hehe. Har fått gjort mycket på min lediga dag, en annan femma är vad jag skall göra imorgon när jag börjar jobbet först klockan 17? Jag har ju ett litet fel med att om jag vet att jag har kvällskifte är jag på viloläge hela dagen och har en aning svårt att planera in grejer, men kanske det blir en vända till stan. Fy för sena kvällsskiften, konstigt nog har jag 4 kvällar och 2 morgonskiften denna vecka, bra fördelning. 

Hoppas på en sen morgon imorgon också, har nämligen ändrat lite på Amelinas rutiner så hon orkar numera vara uppe till klockan otta. Känns helt bra, man har ändå tid på kvällen att ta det lugnt och göra vad man vill plus att man inte måste stiga upp runt 6. Hoppas det håller i sig. Nu skall jag duscha och fixa håret så det inte ser ut som om jag fått åskan i det imorgon. Godnatt!

Inga kommentarer: