DÖRRRRRRR

Efter att ha jobbat 8 timmar idag (mycket för mig eftersom jag vant mig vid 4h/dag) var jag helt slut i både huvudet och kroppen så jag tog en tupplur. Ändå känner jag att jag skulle vilja hitta på nåt, jag är ju ändå ledig imorgon? tyvärr har jag inte så många idéer, funderar på att kanske åka till stan och kolla läget med Madeleine en stund, inget jag lovar men jag funderar på det.

Nu väntar vi på att skivorna på mellanväggarna (eller vad det heter) skall torka i slottet så att vi sedan kan börja spackla, men det är ganska svårt eftersom det är en så jäkla lång leveranstid på dörrarna eftersom de skulle målas en färg som de annars inte har. Så då är det väl fuktigt hela tiden när det inte är stängt!?


Här är förrådsdörren, huvudingångsdörren och dörren till hjälpköket, alla kommer såklart att bli målade samma färg, grå som fönstren!

5 kommentarer:

cattis sa...

snygga dörrar, speciellt huvudingångsdörren :)

Mimmi sa...

håller me föregåend.. verkligen snygg entrédörr, speciell :)

Mia sa...

tack ja diggar den också. alla dörrar hittas på fenestra.fi :)

cattis sa...

sidu bara du har redan skrivit var ni hittat dörrarna :) minns att du hade jätte snygga dörrar så tänkte fråga varifrån ni hittan dom.

Mia sa...

Jodå, ja svarar nog på allt ;)