TISDAG

Idag åkte vi till Kokkola för att sambons skor är helt och hållet slut, men de är ju inte de nyaste heller. så helt acceptabelt Tror ni vi hittade!? Hittade ett par skitsnygga men de fanns inte i rätta nummern så det blir ju svårt att söka ngt annat då, måste se om de finns i Jeppis. Själv kollade jag inte ens på kläder till mig själv, vet inte vad som felet var men jag hittade iaf. lite material till inbjudningskort till Amelinas 1 års kalas. Tänk vad snabbt tiden går när man får börja planera sådant redan nu?! OMG.

Imorgon skall jag försöka måla klart huset, utsidan börjar vara klar så jag skall försöka få några foton också.


Hoppas att det blir en bra dag imorgon, har dehär senaste dagarna planerat varje detalj så precis så varför skulle det bli så då. Jag försöker räkna ut en dag på förhand vad som kommer att hända när och om det inte händer exakt som jag tänkt blir jag inåtvänd. Men morgondagen tar jag som den kommer.

ps. sorry för ett innehållslöst inlägg, skulle lika bra ha kunnat hålla käften hehe. men det skall jag göra nu: godnatt

Inga kommentarer: